Start aanleg Trompet 1 | Glasnet Heemskerk Start aanleg Trompet 1 | Glasnet Heemskerk

Start aanleg Trompet 1

In juli 2016 word gestart met de aanleg van het stratendekkende glasvezelnetwerk op Trompet1. Omdat er gebruik gemaakt kan worden van bestaande buizen is de hoeveelheid graafwerk miniem. Hierdoor blijft de lokale overlast tot een minimum beperkt. De buizen zullen worden voorzien van tubes en daarin word de glasvezel naar de diverse klanten geblazen. Er zullen direct meer dan 15 panden aangesloten worden (later individueel aansluiten kan, maar zal duurder uitpakken) met elk 2 vezels.  De ervaring leert dat ons netwerk door de jaren qua aantal aansluitingen sterk groeit op basis van: onvoldoende aan ADSL en goedkoper dan huidige glasvezel aansluiting van andere leverancier.

Vastgoed eigenaren – bent u eigenaar van een of meerdere panden op Trompet1 dan is het wellicht zinvol om die panden direct te voorzien van passief glasvezel. Hierbij zijn er slechts eenmalige kosten, zonder maandabonnement. Hiermee wordt de verhuurbaarheid en vastgoed waarde verhoogd. Interesse? Bel ons voor een prijsopgave.