Diensten | Glasnet Heemskerk Diensten | Glasnet Heemskerk

Diensten

Glasnet Heemskerk is een 100% open netwerk voor zakelijke diensten. De supersnelle glasvezelaansluiting wordt automatisch verbonden met de Amsix (Nikhef) te Amsterdam, een van de grootste digitale marktplaatsen van de wereld. Op deze neutrale marktplaats zijn zeer veel Service Providers aanwezig die een groot scala aan digitale diensten leveren. Diensten zoals Internet toegang, VoIP (telefonie over internet), cloud computing, camera bewaking, IP televisie, ICT beheer, backup online, VPN, online werkplek, hosting, etc. zijn beschikbaar tegen concurrerende tarieven.

Laat u vooraf goed voorlichten door uw ICT leverancier en bespreek welke diensten voor uw bedrijfsvoering van belang zijn en op welke ICT kosten u kunt besparen. Laat u voorrekenen wat uw toekomstige maandelijkse kosten zijn. U zult zien dat het vaak voordelig uitpakt. Is uw huidige ICT partner cq provider nog niet op de Amsix actief? Geen probleem, ook zij zijn van harte welkom!

logo lyrit  logo-openfiber
 datafiber_logo-01