ADSL zeer traag | Glasnet Heemskerk ADSL zeer traag | Glasnet Heemskerk

ADSL zeer traag

Steeds vaker worden bedrijven op Trompet 1 en Trompet 2 geconfronteerd met (zeer) traag internet via de ADSL. Soms zo erg dat er niet meer mee te werken valt, zeker niet als men van data en/of applicaties vanuit de cloud gebruik maakt. Bekend is natuurlijk dat men de asynchrone verbinding (uploaden langzaam, downloaden snel(ler)) standaard deelt met 19 andere gebruikers. Indien anderen veel up- en/of downloaden hebben uw medewerkers daar direct last van. Daarnaast blijkt de ADSL verbinding soms geheel uit te vallen. Nb bij een VoIP abonnement betaald men per maand vaak voor 2 separate ADSL aansluitingen. Maar ook dan kan het internet helaas soms ‘onwerkbaar’ worden.

Bovenstaande is voor steeds meer bedrijven op Trompet1 reden om over te stappen op glasvezel. Dan beschikt u altijd over uw geheel eigen bandbreedte, dag en nacht. Zie ook link.