Actie ‘Laatste Kans’ van start | Glasnet Heemskerk Actie ‘Laatste Kans’ van start | Glasnet Heemskerk

Actie ‘Laatste Kans’ van start

Rond de zomer van 2016 krijgt de Trompet1 als eerste bedrijvenpark in Heemskerk een stratendekkend glasvezelnetwerk! Hiermee komt betaalbaar en open glasvezel voor alle gevestigde ondernemers binnen handbereik. Ondernemers zijn met glasvezel klaar voor de (digitale) toekomst. Binnenkort zal het bestaande ondergrondse buizenstelsel (zonder veel graven) voorzien worden van glasvezels, zodat elk pand aangesloten kan worden. Wij hebben voor Trompet1 een speciale ‘Laatste Kans’ actie opgezet om twijfelaars alsnog over de streep te trekken. – De actie is inmiddels afgelopen.

Ik heb al een glasvezel aansluiting van een andere provider, en nu?De meeste Telecom partijen leveren standaard 1:5 glasvezel? Dat betekent dat u uw verbinding dus met 4 anderen deelt! Deze verbindingen heten doorgaans Light, Premium of iets dergelijks. Wij doen dat anders: bij ons krijgt u een 1:1 ongedeelde (ook wel non-overbooked) verbinding, zodat u dag en nacht gegarandeerd over de volledige bandbreedte beschikt. Voor een eerlijke vergelijking: vraag uw provider naar de prijs van 1:1 glasvezel. Meestal loont overstappen.

Wist u dat?

• FiberRevolution! de telecommarkt openbreekt met eerlijk zakelijk glasvezel;
  • wij al honderden bedrijven hebben voorzien van glasvezel. Ondermeer in: Nieuwkoop, Rotterdam, Vlaardingen en Tilburg
  • ons Instapabonnement is onlangs opgehoogd van 40/40 naar 50/50 Mbps (ongedeeld);
  • onze netwerken 100% open zijn zodat u uit diensten van alle providers kunt kiezen;
  • er inmiddels meer dan 15 bedrijven op de Trompet1 zullen worden aangesloten;
  • u uw bestelling kunt plaatsen middels het BestelFormulier;
  • u de glasvezel kunt delen met een andere huurder in hetzelfde pand, zodat maandkosten halveren (€ 75/maand), Voor de goede orde: in dit geval heeft u de volle bandbreedte natuurlijk niet alleen voor uzelf;
  • vragen over diensten aan ons kunt stellen of lokale provider Lyrit (De Trompet 1942);
  • u meer informatie kunt vinden bij FAQ sectie.